Jännäprojektin kohtalon piti ratketa 3.4., mutta 2.4. minulle soitettiin ja sanottiin näin: "Sairaustapauksen vuoksi huomiselle sovittu tapaaminen on peruttu, mutta sinuun otetaan yhteyttä."

Minuun ei ole vielä kukaan ottanut yhteyttä. Ilmeisesti kyseessä on sama jippo kuin projektin alkuvaiheessa, jolloin eräs mulkku lupasi ryhtyä alustaviin tutkimustoimiin ja sanoi ottavansa yhteyttä lähiaikoina. Yhteydenottoa ei kuulunut lähiaikoina, joten ohitin koko mulkun ja siirryin suoraan varsinaiseen valmisteluvaiheeseen. Mulkun tarkoitus oli saada minut kerjäämään, mutta minä en kerjää. Piste.

Nyt minun toivotaan todennäköisesti taas kerjäävän. Mutta minä en kerjää. Piste.

Jos projekti kaatuu siihen, etten kerjää sellaista mikä on minulle jo ajat sitten luvattu, niin sitten se kaatuu ja sen jälkeen vituttaa minun lisäkseni myös muutamaa muuta. Sen lupaan. Mutta minä en saatana sentään kerjää. Piste.